Brood Nodig? Wij helpen elkaar!

Neem jij een broodje mee voor je buurtgenoot in nood of ben jij hulpbehoevend en wil je vers brood hebben? 
 
Vul de desbetreffende link in, en wij zorgen ervoor dat dit  de volgende dag in de winkel kenbaar wordt.
 
  • Vul dit formulier in als jij brood mee wilt nemen voor iemand die hulpbehoevend is in jouw buurt? 
 
  • Vul dit formulier in als je hulpbehoevend bent graag vers brood bezorgd wilt hebben door een buurtgenoot?  
 
In de winkel hangen vraag en aanbod post its, en zo kunnen wij echt iets voor elkaar betekenen.
 
 
Website_Broodnodig_VES_01.jpg
Schermafbeelding_2019_05_09_om_09.07.58.png

Jouwbrood.nl

je kunt altijd je brood reserveren via onze website jouwbrood.nl. Deze website is vooral bedoeld om de vraag en de planning optimaal op elkaar af te stemmen, zodat wij steeds minder verspillen.

Natuurlijk kun je hiervan gebruik maken. Echter door de huidige 'hamster woede' vragen wij met klem om niet meer dan 2 artikelen van een soort per keer te bestellen. Zoals je normaal zou winkelen. Theoretisch is het mogelijk om meer brood in te voeren op de webshop, echter wij zullen niet meer dan 2 artikelen per soort voor je klaar leggen.

Hierdoor heeft iedereen dezelfde kansen op vers brood, en zijn wij hierdoor niet te vroeg uitverkocht.

Je kunt makkelijk je bestelling op bepaalde dag per week, of meer dagen per week terug laten keren. Zo heb je altijd vers brood in huis.

 

_DSC5514.jpg

Telefoontje met de winkel?

Wij willen iedereen graag helpen aan vers brood. Het is het fijnst als iedereen brood komt halen, zoals je normaal zou doen. Wij blijven het brood vers bakken.

Het is nu lastig voor de winkelmedewerkers om bestellingen telefonisch aan te nemen. Hiernaast kan een telefoon een bron van bacterieen zijn, en willen wij de medewerkers en de klanten een veilige omgeving bieden.

Het bestellen kan dus door deze door te geven in de winkel of via jouwbrood.nl deze herhaalt zich automatisch zolang jij dit wilt. Als je onverhoopt de bestelling wilt stop zetten kan dit uiteraard, wederom in de winkel.

De winkelmedewerkers zorgen dat jouw broodje tot sluitingstijd op je ligt te wachten.

Zonnetje_heel.jpg

Corona en veiligheid

Uiteraard volgen wij op dit moment hygiene eisen die extreem hoog zijn. Dit betekent een heel andere organisatie. Dit geldt zowel voor onze medewerkers als voor de klant.

Om dit te waarborgen werken onze medewerkers volgens de strengste voorschriften die wij ooit gevolgd hebben. Wij vragen uiteraard ook om medewerking van de klanten.

Gelukkig kun je in de winkel pinnen, en hebben wij in alle winkels contant geldmachines. Maar wij verwachten ook verantwoordelijkheid van de klant.

Niezen en hoesten kan helaas niet in de winkel. Vraag je buurman brood mee te nemen of gebruik ons Brood Nood! formulier. (zie boven) Hou 1,5 meter afstand van overige klanten en medewerkers.

Je klantenkaart kunnen wij niet aannemen, maar als je je kaart geactiveerdhebt kunnen wij je punten bijboeken door zoeken op kaartnummer, postcode en huisnummer.

Schermafbeelding_2020_03_16_om_22.19.39.png

Maximaal 2!

Wij volgen uiteraard de adviezen van RIVM.

Wij zorgen ervoor dat je buiten veilig en rustig kunt wachten, en per 2 klanten wordt je binnengelaten in onze winkel, waar je veilig geholpen wordt, en onze medewerkers zich zo goed mogelijk kunnen beschermen.

Wij vragen jouw verantwoordelijkheid hierin. Dus afstand houden tot minimaal 1,5 meter van andere klanten en onze medewerkers.

 

Wat je deelt, wordt alleen maar meer